חוה זינגבוים מוצרים

מבצע השבוע!


קרם הבהרה

440.00

כל מוצרי חוה זינגבוים

חוה זינגבוים

חוה זינגבוים מוצרים

חוה זינגבוים הינה מהחלוצות ומהמובילות בארץ בתחום הקוסמטיקה והן בעולם כולו. היא מרצה מבוקשת ברחבי העולם, אוטוריטה בתחום הקוסמטיקה המתקדמת P.M.E ובעלת חברת קוסמטיקה מוכרת ומצליחה זה שנים בארץ ובעולם כולו. בנוסף לכך חוה זינגבוים אם לשישה ילדים וסבתא לחמישה נכדים.

חוה מתמחה בקוסמטיקה מתקדמת PME והראשונה בארץ שפיתחה את שיטת הטיפול פורצת הדרך בתחום האנטי אייג’ינג אשר מבוססת על תהליכים ביולוגיים שהעור עובר במהלך החיים. מדובר על אישה עוצמתית ביותר וגורו בעולם הקוסמטיקה אשר מעוררת השראה רבה בקרב קוסמטיקאיות בארץ ובעולם.

היא מהחלוצות הראשונות שפיתחו את מוצרי הדרמו קוסמטיקה במרכזי אסתטיקה מתקדמים שונים ופיתחה שיטת טיפול פורצת דרך אשר מבוססת על תהליכים ביולוגיים של העור וכוללת מוצרי חוה זינגבוים רבים אשר משווקים לא רק בארץ אלא גם לארה”ב ואירופה.

ראשית דרכה של חוה זינגבוים בחו”ל התחילה בארה”ב שם טיפלה בכוכבי הוליווד בקליניקה היוקרתית שלה. בשנת 1991, בארה”ב הבינה חוה זינגבוים שהמוצרים שלה הם לא עוד סתם מוצרים אשר משווקים מכוני יופי והחליטה לנסות את מזלה בארה”ב.

היא הייתה בין הראשונות בעולם שהשתלמו בבית חולים סקוט אנד וויט בטקסס במסלול התמחות בקוסמטיקה מתקדמת. היא צברה ידע רב בחדרי הניתוח ובמחלקות הדרמטולוגיה, כירורגיה פלסטית ואונקולוגיה. הודות לידע זה פיתחה את המתודולוגיה הדו עומקית שהיא שיטת טיפול פורצת דרך אשר בה כל שכבת עור מקבלת את מה שמגיע לה ודורשת טיפול ייחודי.

עם הידע הרב והכלים שרכשה חברה לד”ר דברה סרנוב ויחד הקימו השתיים בלונג איילנד את המחלקה הראשונה בעולם לטיפולי קוסמטיקה מתקדמת.

לאחר מכן hava zingboim פתחה קליניקה יוקרתית במרכז מנהטן ובו יישמה את שיטת הטיפול הדו עומקי. הרבה מפורסמים הגיעו לקבל טיפול בין שזה: דון גונסון, סילבסטר סטלון, מלאני גריפית ועוד.

לאחר ההצלחה בארה”ב החליטה לחזור לארץ ולפתוח את הקליניקה שלישית שלה אך הפעם בארץ בתל אביב.

בשנת 2004, פתחה מרכז הוראה ללימודי קוסמטיקה מתקדמת P.M.E שהכשיר והסמיך אלפי קוסמטיקאיות מוסמכות. שנה לאחר מכן ב-2005, הקימה את חברת הקוסמטיקה המתקדמת בשיתוף עם מכוני מחקר ומעבדות בארץ ובחו”ל. 

תכשירי הקוסמטיקה שלה כללו טכנולוגיות מתקדמות בעולם ואף היו נפוצים בתעשיות כמו: בנזואיל פרוקסיד או רטין A. עד היום החברה פיתחה מעל 150 מוצרים.

בשנים האחרונות מופצים מוצרי חוה זינגבוים אצל מעל 10,000 דרמטולוגים, פלסטיקאים ומכונים אסתטיים בארה”ב. בשנת 2013, יזמה עם פרופ’ אייל גור, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית בבית חולים איכילוב, מערך לימודי לקוסמטיקאיות כדי להעניק להן את כל הכלים שהן צריכות לאיבחון כולל והתאמת טיפול מתאים בהתאם לפרופיל המטופל. בסיום לימודים מקבלות הקוסמטיקאיות תעודת השתתפות בקורס, העשרה חברתית יחד עם דיפלומה מטעם משרד הכלכלה.

בשנים האחרונות רשמה חוה זינגבוים מוצרים עם פריצת דרך עולמית עם פיתוח מוצרים, הקרם פרופסי חוה זינגבוים ופרופסי PROPHECY 2 – הקרם היחיד והראשון בעולם אשר משתמש בטכנולוגיה חדשיה אשר התגלתה באוניברסיטת בר אילן ומאפשרת שימוש בחומצה היאלורונית ממוזערת אשר חודרת לעור במריחה וללא צורך הזרקה.

בואי להגדיר מחדש של טיפוח ובריאות העור עם מוצרי חוה זינגבוים

כשמדובר בטיפוח ובבריאות עור הפנים, המחויבות שלי היא להעניק לכל לקוחה את הטוב ביותר. מהסיבה הזו חברתי למי שנחשבת לחלוצה בתחומה, חוה זינגבוים, שפעילותה הענפה, כולל פיתוח תכשירים ומוצרים פורצי דרך, עשתה שם בארץ ובעולם כולו.

כמי שמחויבת לתוצאות איכותיות ומאריכות ימים, אני חותרת תמיד למצוא את הפתרונות המתקדמים והבטוחים ביותר, עם שאיפה למינימום התערבויות כירורגיות, כדי שתהיי זוהרת מתמיד בשיטות הטבעיות ביותר, אלו שרותמות את המנגנונים הטבעיים של עורך לטיפול ושימור ארוך טווח.

חוה זינגבוים מוצרים

מוצרי חוה זינגבוים חוללו מהפיכה בטיפוח עור הפנים. המוצרים החדשניים שפיתחה ומתודולוגיות הטיפול פורצות הדרך שלה הביאו אותה אל פסגת תעשיית הטיפוח והקוסמטיקה.

מוצרי Hava Zingboim הם שם נרדף לחדשנות, איכות ויעילות בתחום הקוסמטיקה והיופי. מסרום יוקרתי ועד קרמים מפנקים, כל מוצר מעוצב בקפידה כדי לספק תוצאות משמעותיות ואיכותיות. חדורי מרכיבים מתקדמים וטכנולוגיות מתקדמות, מוצרי Hava Zingboim מציעים גישה הוליסטית לטיפוח העור, ונותנים מענה לדאגות שונות לאורך זמן.

קו המוצרים של חוה זינגבוים מייצג חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת בתחום הטיפוח והקוסמטיקה. כל מוצר מנוסח בקפידה עם תערובת של מרכיבים חיוניים, שנועדו לתת מענה למגוון רחב של חששות לטיפול בעור. בין אם מכוונים לסימני הזדקנות, גוון עור לא אחיד או התייבשות העור, מוצרי חווה זינגבוים מציעים פתרונות מקיפים המספקים תוצאות נראות לעין.

עם מגוון סדרות מוצרי חוה זינגבוים שפותחו למצבי עור שונים, אני יכולה לתת לך מענה אישי לכל אתגר או בעיה בעור הפנים. בין אם את רוצה להחליק קמטוטים, להעלים כתמי פיגמנטציה, לטפל באקנה, להצעיר את מראה העור או להשיב לו זוהר שאבד, עם מעל 150 מוצרי חוה זינגבוים, יש לך מענה הוליסטי שלם לכל צורכי העור והפנים.

המדע מאחורי מוצרי Hava Zingboim

מאחורי כל מוצר של חוה זינגבוים יש בסיס של מחקר ומומחיות מדעיים. בהסתמך על ההתקדמות האחרונה בתחום הקוסמטיקה וטיפוח העור, חוה זינגבוים וצוות המומחים שלה מגבשים כל מוצר בקפידה כדי להבטיח יעילות ובטיחות מקסימלית. מניסויים קליניים ועד לפרוטוקולי בדיקה קפדניים, מוצרי Hava Zingboim עוברים בקרת איכות קפדנית כדי להבטיח ביצועים יוצאי דופן ושביעות רצון.

שיתוף הפעולה בין חוה זינגבוים וקרן בן יעיש

שיתוף הפעולה עם חווה זינגבוים מייצג את המומחיות חסרת הפשרות שאני חותרת אליה ואת התשוקה שלי לטיפוח העור. החתירה המשותפת שלנו למצוינות, מקצועיות וחדשנות, יוצרת שותפות דינמית שמטרתה להגדיר מחדש את תקני היופי ולהעצים נשים להשיג את מטרות טיפוח העור שלהן.

שילוב של מומחיות ומקצועיות בתחום טיפולי הפנים ובריאות העור

הגישה שלי לטיפוח העור מוגדרת על ידי מומחיות, חמלה וטיפול מותאם אישית. עם ניסיון של שנים והבנה מעמיקה של מורכבות העור, אני יכולה להתאים כל טיפול לצרכים הייחודיים של הלקוחות שלי. על ידי שילוב מוצרי חוה זינגבוים בפרקטיקה שלי, אני מבטיחה שכל לקוחה תקבל את רמת הטיפול הגבוהה ביותר, ושיחד נגיע לתוצאות יוצאות דופן ומשביעות רצון.

מכיוון שתחום הטיפוח והקוסמטיקה לא מפסיק להתפתח, אני ממשיכה בהכשרות וקורסים חדשים מבית חוה זינגבוים, ומתעדכנת בכל פיתוח, מידע או תגלית בתחום. הקשר הישיר שלי עם חוה פותח בפניי דלת למידע ופתרונות מתקדמים, אותם אני מביאה לקהל הלקוחות שלי. הרווח הוא של כולנו!

מורשת של מצוינות וחדשנות

חוה זינגבוים בנתה לאורך שנות פעילותה הרבות מורשת של מצוינות וחדשנות בתעשיית הטיפוח. שיתוף הפעולה שלנו מייצג איחוד של אמנות, מדע ותשוקה, שמטרתו להעלות את רמת טיפולי היופי והקוסמטיקה בארץ וברחבי העולם. כשהיא ממשיכה לפרוץ גבולות ולהגדיר מחדש אפשרויות טיפול מתקדמות, אני שומרת על המחויבות שלי לעזור לקהל הלקוחות שלי להיראות ולהרגיש במיטבן.

 

תפריט נגישות

שאלון אבחון

טקסט

טקסט

#1D3461

טקסט

טקסט

#1D3461

התחילי

התחילי