הסרת שיער בלייזר בזכרון יעקב

סופרנו טיטניום - טכנולוגית הלייזר המתקדמת והיעילה ביותר בעולם!

הסרת שיער בלייזר בזכרון יעקב זה ניחוחות, מומחים בהסרת שיער מעל 12 שנה, עם אלפי לקוחות מרוצים!!

אצלנו בקרן ניחוחות, קוסמטיקאית בזכרון יעקב המטפלות עוברות השתלמויות ולימודים באופן קבוע וגאים להיות שגרירים מובילים של אלמה לייזר ונובה מדיקל. סופרנו טיטניום – Soprano Titanium, הינו הדגם המתקדם, הבטוח והחדש ביותר של אלמה לייזר וניחשב למכשיר הטוב בעולם להסרת שיער בלייזר.

הטיטניום הופך את חוויית טיפול
הסרת השיער בלייזר

ליעילה יותר, בטוחה יותר, מהירה יותר!

צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד:

רבע שעה לייזר, מחר ים!

הסרת שיער בזכרון יעקב

שיעור יתר הוא נושא שמפריע מאד לגברים ולנשים ולכן רבים מהם מעוניינים למצוא לכך פתרון והאופציה המועדפת היא במידה ואתם מהאזור- הסרת שיער בלייזר בזכרון יעקב.

המלצות בנושא הסרת שיער בלייזר בזכרון יעקב

כל טיפול בגוף באמצעות מכשור מתקדם אינו עניין של מה בכך ולכן מי שמעוניין לבצע טיפול ייחודי של הסרת שיער בזכרון יעקב, בוחן כמה אופציות כדי לבחור בקליניקה המקצועית ביותר בסביבה. זו הסיבה שלקוחות רבים בוחרים לבצע זאת בקליניקה של קרן ניחוחות וזאת לאור הניסיון של כ – 12 שנה ולאור הכמות הגדולה של ההמלצות מלקוחות מרוצים.

הלקוחות מגיעים בפעם הראשונה לשיחה ולאבחון אצל קרן, כיוון שחשוב שישמעו את כל הנתונים על אופן ביצוע הסרת שיער בלייזר בזכרון יעקב , קרן תוודא שהאיברים הרצויים מותאמים לעבודה עם מכשיר סופרנו טיטניום ובהתאם לכך הלקוח יתאם את התורים במועדים הנוחים לו.

הסרת שיער בלייזר מתרחשת כבר שנים רבות ועם הזמן הומצאו למטרה זו מכשירים מתקדמים, אשר פועלים בטכנולוגיות מתקדמות ולאור החדשנות שלהם, הם בטוחים לשימוש. הדגם המוצלח ביותר הוא סופרנו טיטניום Soprano Titanium, כיוון שהוא מאפשר עבודה רציפה עם רוב גווני העור ועם רוב סוגי השיער. כיוון שהוא בטוח לשימוש, הוא האפשרות המועדפת על גברים, נשים ובני נוער שנושא עודף השיעור גורם להם לחוסר ביטחון עצמי.

שיטת הטיפול של הסרת שיער בלייזר בזכרון יעקב

אם המטופל מתאים לביצוע הסרת שיער בלייזר בזכרון יעקב אצלנו בקרן ניחוחות, הוא יכול להגיע לאחר גילוח של המקום אל קליניקת ניחוחות זכרון יעקב ולבצע כמה טיפולים שבהם מסירים את זקיקי השיער ממקומם והם לא גדלים שוב. קרן עוברת עם מכשיר הלייזר אשר מפעיל את הקרן באופן סיסטמטי על פני כל המרחב של הידיים, הרגליים ואיברים אחרים. אם מדובר באיברים בעלי שטח מועט כמו לדוגמה באזורים אינטימיים, בנחיריים, באוזניים, בבית השחי ועוד, שם מתבצע טיפול ייעודי באמצעות אביזר קטן שמולבש על המכשיר והוא מותאם למיקומים הללו.

המחר כבר כאן – Soprano Titanium

מכשיר סופרנו טיטניום Soprano-Titanium הוא יוצא דופן בפעולותיו וזאת לאור העובדה שהוא בעל מערכת בקרה פנימית אשר בוחנת לאורך כל הדרך את רמת הטמפרטורה בתהליך שמתבצע. בדרך זו מונעים חום גבוה מדי שעלול ליצור כוויות ומונעים כאבים שהופכים את הטיפול ללא נעים. אצל קרן ניחוחות הדברים הללו לא קורים, לאור העבודה המסורה ומלוא תשומת הלב בכל דקה של הטיפול.

במכשיר החדשני סופרנו טיטניום, קרן מחליטה באיזה אורך גל יהיה הנכון ביותר להשתמש לכל אחד מהמטופלים וזאת על פי פרמטרים מקצועיים אשר נבחנים לאורך כל הדרך, הקובעים לאיזו שכבת עור יהיה הנכון ביותר להגיע במסגרת הסרת שיער זכרון יעקב.

התחושה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר הוא חלום של אזרחים רבים. לא אחת הם דוחים טיפול זה בחודשים וגם בשנים מתוך רתיעה, פחד וחששות. אך כאשר הם מגיעים אל קרן ניחוחות זכרון יעקב, הם מבינים שהגיעו לקליניקה של מומחים שבה כל הצעדים מתבצעים בחשיבה ובתשומת לב ולכן כבר לאחר הטיפול הראשון באמצעות סופרנו טיטניום, הם מבינים שהם בידיים טובות ולכן משלימים את כמות הטיפולים שעליהם סוכם מראש בקליניקה של קרן ניחוחות זכרון יעקב.

אחריות כלפי הלקוחות

מתוך האחריות הרבה של קרן כלפי לקוחותיה לאורך כל שנות הפעילות של הקליניקה הממוקמת בזכרון יעקב, היא משתמשת רק במכשיר סופרנו טיטניום למטרה של הסרת שיער בלייזר. זאת לאור העובדה שהוא בטוח לשימוש ושיש לו הצלחות רבות בקרב הלקוחות שביצעו הסרת שיער באמצעותו באיברים שונים ובעיקר במקומות מיוחדים.

התחושה הטובה בתום הטיפול הסרת שיער בזכרון יעקב, לאחר שכל אחד מהלקוחות מימש את החלום שלו, היא ההוכחה שהכול אפשרי וכדאי.

היום לייזר מחר ים.

תפריט נגישות

שאלון אבחון

טקסט

טקסט

#1D3461

טקסט

טקסט

#1D3461

התחילי

התחילי