משלוח חינם בכל קנייה מעל 199₪
משלוח חינם בכל קנייה מעל 199₪
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפולי PRP לעיבוי השיער

טיפולי PRP (פלזמה עשירה בטסיות דם) בזיכרון יעקב מסייעים לעיבוי השיער על ידי שיפור זרימת הדם לזקיקי השיער. בניגוד לתרופות מרשם, הפלזמה מגיעה מגוף המטופל, כך שלא צפויות תגובה של מערכת החיסון או תופעות לוואי.

מה זה PRP?

PRP היא פלזמה עשירה בטסיות דם, סרום פופולרי המשתמש בגורמי גדילה שמצויים בדם במטרה לשפר את בריאותם של תאי עור וזקיקי שיער. הסרום משמש במגוון של הקשרים בריאותיים, ביניהם תמיכה בריפוי פצעים וחידוש של עור הפנים על ידי המרצת ייצור קולגן ואלסטין.

הזרקות בוטוקס - קרן ניחוחות

צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

פרופילו PROFHILO

איך טיפולי PRP בזיכרון יעקב מעבים את השיער?

התשובה לכך מצויה בטסיות הדם. אלו משמשות לריפוי של הגוף ומשפרות את גורמי הגדילה של השיער. כפקטורי ריפוי טבעיים של גוף האדם הן משמשות כטכנאי רפואי במצבי חירום, והראשונות להגיע לכל מקום שניזוק, נחבל או חווה טראומה. הן מסייעות לעצירת דימומים בעת פציעה ומשמשות כרקמת בסיס כאשר הגוף מצמיח רקמה חדשה.

כאשר טסיות הדם מוחדרות לאזור פגוע, הן מושכות אחריהן את כל החומרים הנחוצים לקידום ריפוי התאים. הן מסייעות להחדיר גורמי גדילה והזנה, ובכך מסייעות לתהליכי ריפוי, צמיחה וחידוש.

תהליך הכנת הפלזמה

בדם שלנו יש 3 מרכיבים עיקריים: תאי דם אדומים, תאי דם לבנים וטסיות דם. לצורך טיפולי PRP בזיכרון יעקב, נלקחת דגימת דם מהמטופל. הדגימה עוברת למעבדה, ובתהליך צנטריפוגה מופרדות טסיות הדם מתאי הדם האדומים והלבנים. הנוזל והטסיות הנותרות הם הפלזמה שמשמשת בטיפול.

איך מתבצע טיפול PRP לעיבוי השיער?

טיפולי PRP בזיכרון יעקב נעשה באמצעות הזרקות ממוקדות לקרקפת, שמטרתן לשפר את בריאות זקיקי השיער ולסייע בצמיחת שיער חדש. הזרקת הפלזמה לאתרי הזרקה ממוקדים נעשית לאחר אלחוש מקומי, כך שהטיפול אינו מלווה בכאבים.

טיפול PRP בודד נמשך כחצי שעה ואינו מצריך זמן השבתה, מה שאומר שניתן לשוב לשגרת היום מיד בתום הטיפול.

מה קורה בעקבות טיפולי PRP לשיער?

טיפולי PRP בזיכרון יעקב תורמים לעיבוי השיער וחידושו על ידי הזנה מסיבית של זקיקי השיער בכמות מוגברת של חומרים מזינים, הממריצים את תאי הזקיקים ומחזקים אותם. זקיקי שיער חזקים ובריאים מעוררים את צמיחת השיער ותורמים לעיבוי ולחוזק השיער.

היתרונות של טיפולי PRP לעיבוי השיער בזיכרון יעקב

מידי כמה שנים צצים מוצרים ותרופות פלא שמתיימרים לסייע בטיפול בשיער דליל והתקרחות. חלק מתרופות המרשם הקיימות בשוק יכולות להועיל, אבל טיפולי PRP לעיבוי השיער נחשבים ליעילים וטבעיים במיוחד, ומועדפים בשל העובדה שהטיפול טבעי ובדרך כלל, נטול תופעות לוואי. בהתחשב בהיסטוריה הרפואית ובמצב הבריאותי של מטופלים שונים, טיפולי PRP בזיכרון יעקב נחשבים לבחירה הטובה ביותר לעיבוי השיער.

טיפול PRP מספק תוצאות בעלות מראה טבעי ואחיד, ומתאים לנשים וגברים כאחד.

לאילו מקרים יכול לסייע טיפול PRP לעיבוי השיער?

טיפולי PRP נפוצים מאוד בקרב אנשים שעברו השתלת שיער, אך נחשבים יעילים מאוד עבור כל מי שסובל מהתקרחות או שיער דליל ודק כתוצאה מהזדקנות, תורשה, שינויים הורמונליים או לידה.

טיפולי PRP לעיבוי השיער מסייעים לחיזוק זקיקי השיער, אך תורמים גם לשחזור היכולת של השיער לצמוח מחדש, ובשל כך הם יעילים גם עבור מי שאיבדו את שערם כתוצאה מטיפולי כימותרפיה. הטיפול ממריץ בנייה של כלי דם חדשים, מביא להזנה מוגברת של דם, חלבונים ופקטורי ריפוי אחרים לאזור הקרקפת, מושך תאי גזע לאזור ומגדיל את הסיכוי לטפח זקיקי שיער בריאים וחזקים יותר שיכולים לייצר שיער עבה, חזק ובריא יותר.

תפריט נגישות

שאלון אבחון

טקסט

טקסט

#1D3461

טקסט

טקסט

#1D3461

התחילי

התחילי

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות

        השאירי פרטים להתייעצות עם קוסמטיקאית בחינם

        הירשמו לניוזלטר של קרן ניחוחות

        ותקבלו 35₪ הנחה על רכישה הבאה שלכם באתר! 

        הירשמו לניוזלטר של קרן ניחוחות

        ותקבלו 35₪ הנחה על רכישה הבאה שלכם באתר!