טיפולי הזרקות למראה צעיר וטבעי!

אני מזמינה אותך ליהנות מטיפולי בוטוקס והזרקות בקרן ניחוחות, קליניקה ותיקה ומקצועית בזיכרון יעקב. הקליניקה שלנו מציעה מגוון טיפולי הזרקות עם החומרים המובילים בעולם ורופאים מנוסים מומחים. בואי להכיר את כל טכנולוגיות הטיפול המתקדמות שלנו, לקבל טיפולים מתקדמים בתחום היופי והאסתטיקה הרפואית ולצאת מכאן מחודשת ורעננה.

קליניקת ניחוחות מרפאת מומחים להזרקות וטיפולי אסתטיקה מתקדמים

טיפולי Sculptra להצערת העור

גילוי החדשנות בתחום האסתטיקה עם טיפולי Sculptra בקליניקת ניחוחות בזכרון יעקב. שיטת טיפול מתקדמת המעודדת ייצור קולגן טבעי לשיפור נפח וגמישות העור. תוצאות הדרגתיות וטבעיות שיישמרו לאורך זמן. קבעי פגישת ייעוץ עוד היום והתחילי במסע לעור צעיר ורענן יותר. 

הזרקות חומצה היאלרונית

שנים האחרונות חומצה היאלורונית הפכה לאחד מחומרי המילוי הנפוצים בשימוש בקליניקות של אסתטיקה רפואית. היא יעילה במיוחד למי שאיבדו מנפח הפנים לאורך השנים, מה שקורה באופן טבעי, בעיקר בשל אובדן מסת שומן ומסת שריר, ויוצר שקעים או מראה נפול ומצומק. קליניקת ניחוחות מרפאת מומחים להזרקות וטיפולי אסתטיקה מתקדמים.

טיפולי בוטוקס

בואי לגלות את הפתרון האידיאלי למראה צעיר וטבעי עם הזרקות בוטוקס וחומצה היאלרונית בקליניקת ניחוחות בזכרון יעקב. טיפול מקצועי ובטוח להפחתת קמטים ושיפור מראה העור. הצטרפי למאות לקוחות מרוצים וקבלי ייעוץ אישי והתאמה מדויקת. קבעי תור עכשיו והעניקי לעורך את הטיפוח שמגיע לו.

טיפולי PRP לעיבוי השיער

טיפולי PRP (פלזמה עשירה בטסיות דם) בזיכרון יעקב מסייעים לעיבוי השיער על ידי שיפור זרימת הדם לזקיקי השיער. בניגוד לתרופות מרשם, הפלזמה מגיעה מגוף המטופל, כך שלא צפויות תגובה של מערכת החיסון או תופעות לוואי.

פרופילו PROFHILO

טיפולי פרופילו

גלו את הטיפול המהפכני לחידוש עור הפנים עם פרופילו (PROFHILO) בקליניקת ניחוחות בזכרון יעקב. באמצעות חומצה היאלורונית טהורה, פרופילו מעודד ייצור קולגן ואלסטין, משפר את גמישות העור ומעניק מראה צעיר ורענן.

סקין בוסטר

סקין בוסטר נחשב לאחד הפתרונות הפופולריים והיעילים להשבת המראה הרענן של עור הפנים. מדובר בחומר חדשני של חברת רסטילן, המורכב מחלקיקים זעירים מאוד של חומצה היאלורונית.

רדיאס

טיפולי רדיאס בזיכרון יעקב הם דרך נפלאה לגרות את ייצור הקולגן והאלסטין, לבנות קווי מתאר מבניים ייחודיים ולהדגיש את היופי הטבעי שלך. התוצאות העדינות והטבעיות נראות מיד בתום הטיפול קליניקת ניחוחות מרפאת מומחים להזרקות וטיפולי אסתטיקה מתקדמים.

צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת: